شرایط خرید ملک با وام در ترکیه

22بهمن1402
0 نظر
شرایط خرید ملک با وام در ترکیه

شرایط خرید ملک با وام در ترکیه

برای خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی یا با وام به دو صورت می توان اقدام کرد که در این پست به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

نوع اول خرید اقساطی از طریق وام بانکی :

در این نوع از خریدهای اقساطی یا باید شهروند ترکیه باشید یا از طریق خرید ملک شهروندی ترکیه را دریافت کرده باشید. برای خرید ملک از طریق وام بانکی تاپو باید به تایید بانک برسد.

پس از تایید بانک در برخی از خریدها می توانید تا 100 درصد مبلغ ملک را از طریق بانک تامین کنید ولی در اکثر وام های بانکی به صورت معمول تا 80 درصد مبلغ ملک را به صورت وام به شما پرداخت می کنند.

یکی از مزایای ویژه دریافت شهروندی ترکیه این نوع از وام ها پس از پروسه شهروندی می باشد , در این نوع از سرمایه گذاری ها شما می توانید با تنها پرداخت 20 درصد از مبلغ ملک سرمایه گذاری ملکی انجام دهید و اقساط را از طریق اجاره ملک پرداخت نمایید.

پروسه وام های بانکی در ترکیه به دلیل تعداد بالای بانک و ارائه پاکت های مختلف خیلی سریع در عرض چند روز انجام می شود و باز پرداخت اقساط بین 12 تا 180 ماه می باشد.

خرید اقساطی از طریق وام بانکی

نوع دوم خرید اقساطی از سازنده ها و شرکت های خصوصی :

این نوع از شرایط اقساط از ویژگی های کشور ترکیه می باشد , زیرا شما با خرید ملک از سازنده ها بدون مراجعه به بانک می توانید شرایط اقساط خود را برنامه ریزی کنید.

شرایط اقساط در پروژه ها متفاوت می باشد , به صورت کلی می توان گفت پیش پرداخت ها در بعضی از پروژه های ساخت و ساز از 10 درصد شروع می شود تا حدود 50 درصد و شرایط اقساطی نیز به همین صورت می باشد , اقساط ها از 12 ماه تا 60 ماه متغیر است.

از دیگر ویژگی های خریدهای اقساطی از طریق سازنده ها بدون سود بودن آن ها می باشد که در 90 درصد از پروژه ها تمامی شرایط اقساط بدون سود به صورت ثبتی با شما قرارداد می نویسند.

برای دریافت شرایط اقساط و خرید اقساطی از پروژه ها می توانید بودجه خود را برای ما ارسال کنید تا سازنده هایی که با شرایط شما مطابقت دارند را به شما معرفی کنیم.

برای دریافت مشاوره رایگان برای خریدهای اقساطی از پروژه های اقامتی و شهروندی ترکیه از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

لیست پروژه های ما

پیام بگذارید