دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه

دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک

برای دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک شما می توانید به خرید یک یا چند ملک در کوتاه ترین زمان ممکن به امور خود رسیدگی کنید. یکی از سریع ترین راه های دریافت شهروندی یا تابعیت ترکیه خرید ملک یا املاک در این کشور می باشد.

دریافت مشاوره

تماس از طریق راه های ارتباطی با شرکت مارمارا استار و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی

انتخاب و خرید ملک

انتخاب ملک یا ملک ها , بازدید و خرید ملک مورد نظر شما از طریق شرکت مارمارا استار

دریافت شهروندی

ثبت نام برای دریافت شهروندی و تحویل مدارک و دریافت شهروندی ترکیه

دریافت پاسپورت

پس از دریافت شهروندی ثبت نام برای دریافت پاسپورت از طریق شرکت مارمارا استار

شهروندی ترکیه

یکی از سریع ترین راه های دریافت شهروندی ترکیه خرید ملک در این کشور می باشد , با خرید ملک یا ملک هایی با ارزش 400.000 دلار به بالا شما می توانید برای دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه اقدام نمایید.

پس از خرید ملک با ارائه مدارک به اداره مربوطه  می توانید درخواست خود را برای دریافت شهروندی ارائه کنید , مهم ترین موضوع برای دریافت شهروندی در ترکیه مدارک حقیقی ملک و قیمت آن می باشد در غیر این صورت امکان ریجکت شدن درخواست شما بسیار زیاد است.

با توجه به حساس بودن پروسه شهروندی به شما پیشنهاد می شود حتما از طریق کارشناسان املاک مارمارا استار پروسه خود را پیش ببرید.

خرید ملک و دریاقت شهروندی ترکیه

نکته های دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه

  • برای دریافت شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک می توانید یک یا چند ملک خریداری کنید و تابعیت ترکیه خود را دریافت کنید.
  • اگر از پروژه ها خرید می کنید و می خواهید بیش از یک ملک خریداری کنید باید همه ملک ها از یک پروژه یا یک شرکت سازنده خریداری شود.
  • در ملک های دست دوم محدودیتی برای خرید ملک از یک سازنده نخواهید داشت.
  • تمامی سندهای خریداری شده در صورت خرید چند ملک باید مناسب برای دریافت شهروندی باشد.
  • تنها در صورت نیاز به دریافت شهروندی شما باید از مالک ترک ملک مورد نظر را خریداری نمایید.
  • خرید ملک های شما برای دریافت شهروندی در یک شهر محدود نمی شود و می توانید در چند شهر ملک های مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • پس از دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه اگر ملک خود را قبل از سه سال بفروشید شهروندی شما باطل خواهش شد.
  • برای دریافت شهروندی از طریق خرید ملک فقط خانم , آقا و فرزندان پایین تر از 18 سال می توانند برای شهروندی اقدام نمایند.
  • اگر شما بیش از یک همسر دارید شهروندی ترکیه فقط به یک همسر شما تعلق میگیرد ولی برای تمامی فرزندان از چند مادر امکان دریافت شهروندی وجود دارد.
  • با توجه به قوانین جدید شهروندی خانم و آقا باید برگه عدم سوپیشینه خود را ارائه دهند تا از نظر قانونی مشکلی متوجه کشور ترکیه نشود.
  • دیگر به تاپوهای آبی (زمین های زراعی یا بدون کات ایرتیفاک و کات مولکیت) شهروندی تعلق نخواهد گرفت.

مزایای دریاقت شهورندی ترکیه

مزایای دریافت شهورندی ترکیه

آسان , سریع و مطمئن : دریافت شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک یکی از سریع ترین و ساده ترین راه های سرمایه گذاری و دریافت پاسپورت و شهروندی می باشد که تمامی امور آن بین یک تا سه ماه انجام می شود.

امکان زندگی و کار در ترکیه : پس از دریافت شهورندی شما نیز مانند یک شهروند ترک بدون نیاز به دریافت اجازه کار یا هزینه های اضافی می توانید شروع به کار کنید و بدون هیچ محدودیتی در ترکیه زندگی کنید.

کسب درآمد از طریق خرید, فروش و اجاره ملک : ترکیه به ویژه استانبول یکی از بازارهای پویا در زمینه املاک می باشد , پس از دریافت شهروندی می توانید ملک هایی با وام های بلند مدت تا 100 درصد وام خریداری کنید و از اجاره آن کسب درآمد کنید و یا به خرید فروش ملک های سرمایه گذاری بدون هیچ محدودیتی بپردازید.

دریافت پاسپورت ترکیه : پس از دریافت شهروندی شما نیز مانند یک شهروند ترک می توانید پاسپورت ترکیه را دریافت کنید و بدون هیچ مشکلی به بیش از 100 کشور جهان سفر کنید و از مزایای پاسپورت خود استفاده نمایید.

سرمایه گذاری + دریافت شهروندی : شما می توانید برای دریافت شهروندی ترکیه بیش از یک ملک خریداری کنید و در یک ملک زندگی و مابقی را اجاره دهید و با درآمد ماهانه بالا بدون نیاز به کسب و کار از زندگی خود لذت ببرید.

مدل های مختلف دریافت شهروندی توسط شرکت مارمارا استار

مدل های مختلف دریافت شهروندی توسط شرکت مارمارا استار

  • دریافت شهروندی با خرید یک ملک : اگر به دنبال دریافت شهروندی با خرید یک ملک می باشید حتما باید ملک انتخابی شما بیش از 400.000 دلار ارزش داشته باشد. پس از شروع پروسه شهروندی ارزش گذاری ملک توسط کارشناسان دولتی انجام میگیرد و اگر ملک شما قیمت پایین تری داشته باشد پروسه شهروندی شما ریجکت می شود.
  • دریافت شهروندی با خرید چند ملک : شما می توانید شهروندی خود را با خرید دو یا چند ملک اخذ کنید , در این نوع از پرونده ها باید مجموع ارزش مبلغ ملک ها بیش از 400.000 دلار باشد.
  • دریافت شهروندی با خرید ملک های اداری و تجاری : در پروسه شهروندی برعکس اقامت های ملکی شما می توانید ملک های تجاری و اداری به مبلغ 400.000 دلار یا بیشتر خریداری کنید و این مانع دریافت شهروندی شما نخواهد شد. تنها نکته این است که کلیه اسناد در تمامی روش ها باید کات ایرتیفاک یا کات مولیکت باشند.
  • دریافت شهروندی به صورت اقساطی : شما می توانید از پروژه های معتبر طرف قرارداد با ما شهروندی خود را به صورت اقساطی از 12 تا 60 ماه دریافت کنید. لازم به ذکر می باشد معتبر بودن پروژه برای پروسه شهروندی بسیار مهم می باشد زیرا برخی از پروژه با توجه به مشکلاتی که دارند اکسپرتیز آنها در پروسه شهروندی دچار مشکل می شود و پروسه شهروندی شما دچار مشکل و ضرر و زیان شما خواهد شد.
  • دریافت شهروندی با خرید زمین : در این نوع از پروسه شهروندی شما باید حتما از زمین هایی خریداری کنید که دارای سند قرمز می باشند و در تاپو شرایط کات ایرتیفاک یا کات مولیکت بودن زمین مشخص شده باشد , در زمین های زراعی و یا دارای تاپو آبی رنگ امکان دریافت شهروندی وجود نخواهد داشت و امکان ثبت درخواست شهروندی از اواخر سال 2023 وجود ندارد. زمین هایی با تاپو های کار ایرتیفاک یا کات مولیکت معمولا دارای جواز ساخت و ساز و بهره برداری می باشند.

خرید ملک و دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه  از طریق شرکت مارمارا استار

با توجه به حساس بودن پروسه شهروندی به شما پیشنهاد می کنیم از طریق کارشناسان و وکلای شرکت مارمارا استار شهروندی خود را دریافت کنید.

پیشنهاد ما به شما خرید از پروژه های طرف قرارداد ما , ملک های نوساز یا دست دوم کارشناسی شده برای دریافت شهروندی و یا پاکت ها و پلن های مناسب می باشد , در قسمت پایین برخی ار این ملک ها را می توانید مشاهده نمایید و در صورت تمایل از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

مارمارا استار

مارمارا استار با سال ها تجربه در خرید و فروش ملک , راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری اصولی و سودآور در کنار شما خواهد بود , کافیست در هر کجای دنیا که هستید یا به وسیله صفحه تماس با ما , با ما ارتباط بگیرید و یا از از طریق راه های ارتباطی اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان با شما تماس بگیریم.

چه سوالی دارید ؟
ارسال از طریق واتس اپ

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)