راه اندازی آفیس و دفتر کار در استانبول

برای شروع به کار در ترکیه به دنبال آفیس یا دفتر کار هستید ؟ نمیدانید از کجا باید شروع کنید ؟ آشنایی به امور اداری و قانونی ترکیه را ندارید ؟ ما در تمامی مراحل در کنار شما خواهیم بود.

ما از اولین قدم تا افتتاحیه , تبلیغات و رونق کسب و کار در کنار شما هستیم

اگر به دنبال افتتاح یک کسب و کار در حوزه های مختلف هستید و نیاز به انواع خدمات برای شروع کار خود دارید بهترین انتخاب مثل همیشه مارمارا استار می باشد.

افتتاح یک کسب و کار موفق به المان های کسترده ای بستگی دارد که اگر هنگام شروع کار خصوصا در یک کشور جدید به آنها توجه نکنید در آینده با مشکلاتی جدی مواجه خواهید شد.

یکی از خدمات ویژه شرکت مارمارا استار افتتاح شرکت و راه انداری انواع آفیس در کشور ترکیه به خصوص استانبول می باشد که به صورت صفر تا صد پلن کاری شما را برنامه ریزی خواهیم کرد و از زمان ورود به ترکیه تا رونق گرفتن کسب و کار شما در کنار شما خواهیم بود.

در این بخش به صورت تخصصی به کارهایی می پردازیم که نیاز به آفیس یا دفتر کار خواهند داشت و هنوز کسب و کار خود را استارت نزده اند , ما از ابتدا تا انتها در این مسیر در کنار شما خواهیم بود.

راه اندازی آفیس و دفتر کار در استانبول

خدمات ما در راه اندازی آفیس و دفتر کار :

  • ثبت شرکت و ارائه اساسنامه حرفه ای شرکت
  • اجاره یا خرید دفتر کار یا واحد اداری
  • دیزاین و دکوراسیون حرفه ای مناسب با محیط مورد نیاز برای انواع کسب و کار
  • ارائه پلن های ویژه و تخصصی مناسب با متدهای روز
  • افتتاح کسب و کار
  • پلن های ویژه تبلیغاتی برای بالا بردن راندمان و فروش شرکت
  • دریافت مجوزهای لازم از مراکز مورد نیاز به صورت تخصصی
  • دریافت اجازه کار در صورت نیاز
  • استخدام پرسنل متخصص

در مشاغل مختلف امکان ارائه جزییات بیشتر نیز وجود دارد که در زمان مشاوره و جلسه با سرمایه گذاران به صورت تخصصی به اشتراک خواهیم گذاشت.

چرا کسب و کار و داشتن آفیس در ترکیه

شما می توانید شرکت جدید در ترکیه ثبت کنید و یا شرکتی که در هرجای جهان دارید را به ترکیه منطقل کنید یا شعبه ای جدید را افتتاح کنید.

از ویژگی کارهای شرکتی در ترکیه می توان به مزایایی که دولت ترکیه به سرمایه گذاران خارجی میدهد اشاره کرد , اگر دارای تخصص خاصی هستید می توانید به ثبت شرکت و داشتن یک آفیس معتبر در ترکیه به دروازه های جهانی متصل شوید و بدون هیچ مشکلی به کسب و کار و تجارت خود برسید.

در قسمت پایین به تعدادی از سوالات پر تکرار شما جواب خواهیم داد و می توانید در صورت هر سوالی از مشاوره رایگان شرکت مارمارا استار استفاده نمایید.

بله – در برخی از شرکت ها ترکیه اقامت دو سال ارائه خواهد که و به راحتی می توانید اقامت خود را دریافت کنید.

بله – با استخدام 5 شهروند ترک و پرداخت بیمه می توانید اجازه کار یا چالیشما ایزنی دریافت کنید.

شرکت های لیمیت از بهترین نوع شرکت ها برای خارجی به حساب می آید.

خیر – شرکت شاهیس (نوعی از ثبت شرکت) مناسب برای دریافت اجازه کار نیستند.

با توجه به قوانین ترکیه برای تمامی مشاغل ثبت شرکت الزامی می باشد.

خیر – در ترکیه هر کاری بدون ثبت شرکت و پرداخت مالیات کار سیاه به حساب می آید و امکان جریمه سنگین و دیپورتی بالایی خواهد داشت.

مارمارا استار

مارمارا استار با سال ها تجربه در خرید و فروش ملک , راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری اصولی و سودآور در کنار شما خواهد بود , کافیست در هر کجای دنیا که هستید یا به وسیله صفحه تماس با ما , با ما ارتباط بگیرید و یا از از طریق راه های ارتباطی اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان با شما تماس بگیریم.

چه سوالی دارید ؟
ارسال از طریق واتس اپ

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)