در استانبول چه خانه هایی را نباید خریداری کنیم ؟

19فروردین1403
0 نظر
در استانبول چه خانه هایی را نباید خریداری کنیم ؟

در استانبول چه خانه هایی را نباید خریداری کنیم ؟

استانبول یکی از شهرهای زیبا برای زندگی و خرید ملک می باشد که تقریبا از تمامی کشورها برای خرید ملک به این کشور می آیند ولی خرید ملک در ترکیه نیز مانند کشورهای دیگر دارای شرایط خاصی می باشد.

خرید خانه با تاپو اشتراکی (Hisseli Tapu)

این نوع از ملک ها یا سن بنای بالایی دارند یا مالک زمین مشخص نیست که چه کسی هست و یا دارای چندین مالک می باشد و مناسب برای هیچ نوع خرید خارجی ای نمی باشد.

خرید خانه های بدون تاپو (سند ملکی)

برخی از ملک ها در استانبول به دلیل عدم پایان کار تاپو ندارد و دارای نوتر سوزلشمه یا قرارداد هستند, این نوع از ملک ها مناسب برای خارجی ها نیستند. این مورد با نوتر سوزلشمه پروژه های در حال ساخت و یا اقساطی متفاوت است.

خرید خانه های بدون اسکان

ملک های بدون اسکان مجوز ساکن شدن از طرف شهرداری را ندارد , در بیشتر موارد شهروندهای ترک در این ملک ها زندگی می کنند و مشکلی ندارد ولی ملک بیمه نمی شود و هیچ گارانتی ای از طرف دولت ندارد ولی برای خارجی ها امکان سکونت و دریافت هر نوع اقامت را ندارد.

خرید اقساطی از سازنده های محلی و شخصی

با خرید ملک از این سازنده ها به دلیل معتبر نبودن هم از نظر قیمت و هم از نظر زمان تحویل و مهم تر از همه در انتقال تاپو خارجی ها همیشه دارای مشکلات فراوانی می باشند , برخی با در نظر گرفتن قیمت پایین تر این سرمایه گذاری ها فریب میخورند و در آخر از یک واحد پروژه ای هزینه بیشتری پرداخت می کنند.

اگر به دنبال خرید ملک هستید و آشنایی با قوانین و شرایط ترکیه ندارید می توانید از طریق شرکت مارمارا استار اقدام به خرید ملک دلخواه خود کنید.

اگر برای خرید ملک در استانبول به مشاوره احتیاج دارید و ملک مورد پسند خود را در سایت پیدا نکردید همین الان با مشاوران شرکت معتبر مارمارا استار تماس بگیرید. ۰۰۹۰۵۵۱۸۸۶۵۰۳۳  در هر منطقه از استانبول که ملک برای خرید بخواهید برا شما متناسب با بودجه شما پیدا خواهیم کرد.

بازدید از تعدادی ملک های سایت لینک بازدید از تعدادی از ملک های استانبول

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

واتس اپ مارمارا استار اینستاگرام مارمارا استار تلگرام مارمارا استار

پیام بگذارید