اقامت ملکی ترکیه

دریافت اقامت دائم ترکیه از طریق خرید ملک

برای دریافت اقامت دائم ترکیه می توانید با خرید ملک به ارزش 200 هزار دلار به بالا اقامت ملکی قابل تمدید خود را دریافت کنید و بدون هیچ دردسری هر ساله آن را تمدید کنید و پس از گذشت 5 سال اقامت بلند مدت خود را دریافت کنید , در ادامه با ما همراه باشید تا با اقامت ملکی , شرایط و دیگر نکته های آن آشنا شوید.

دریافت مشاوره

تماس از طریق راه های ارتباطی با شرکت مارمارا استار

انتخاب ملک

ارائه انواع املاک به شما و انتخاب و بازدید از ملک های مورد نظر

خرید ملک

خرید ملک مناسب برای دریافت اقامت ملکی ترکیه

دریافت اقامت ملکی

دریافت اقامت توسط شرکت مارمارا استار به صورت تصمینی برای شما

شرایط دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

برای دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک شما باید ملکی که خریداری می کنید دارای شرایط اقامتی برای خارجی ها باشد. این به این معنی می باشد شما با خرید  هر ملکی نمی توانید اقامت ملکی دریافت کنید و حتما ملک باید مناسب برای دریافت اقامت باشد. در ادامه با ملک مناسب برای اقامت ملکی بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • محله ملک مناسب برای اقامت باشد: شما برای دریافت اقامت نمی توانید در تمامی محله ها ملک خریداری کنید , ملکی که برای اقامت خریداری می کنید باید در مناطق سفید اقامتی قرار داشته باشد تا شما واجد دریافت اقامت شوید.
  • نوع ملک حتما باید مسکونی باشد: برای دریافت اقامت از طریق خرید ملک باید ملکی که خریداری می کنید حتما مسکونی باشد , در تاپوی ملکی باید قید شده باشد که این ملک مسکونی می باشد به عنوان مثال ملک مورد نظر اداری و تجاری نباشد.
  • ملک باید دارای اسکان باشد: ملک خریداری شده باید حتما دارای مجوز اسکان باشد تا هر خریدار خارجی ای اجازه درخواست اقامت داشته باشد. اسکان به معنی جواز شهرداری به یک ملک برای سکونت می باشد.
  • هر ملک مناسب برای اقامت یک خانواده است: با خرید هر ملک فقط یک خانواده مجوز دریافت اقامت دارد , به این معنی که برای چند خانواده حتی اگر نام آنها در سند قید شده باشد امکان دریافت اقامت نمی باشد. فقط خانم , آقا و فرزندان پایین تر از 18 سال امکان دریافت اقامت خواهد داشت و در مواردی فرزندان تا 25 سال
  • قیمت ملک در سند مهمترین موضوع می باشد: برای دریافت اقامت ملکی قیمت ملک باید 200.000 دلار یا بالاتر باشد تا مناسب برای دریافت اقامت ملکی باشد. سندهای کمتر از 200.000 دلار دیگر واجد شرایط برای دریافت اقامت ملکی نمی باشند.

برای دریافت اقامت خانوادگی طبق قانون جدید به شما پیشنهاد می کنیم نام تمامی افراد خانواده در سند نوشته شود.

در قوانین جدید اقامتی با خرید ملک دیگز نیاز به گزارش اکسپرتیز نیست و فقط باید قیمت سند بالای 200.000 دلار یا بالاتر باشد.

با توجه به شرایط خاص امکان دریافت اقامت برای فرزندان تا سن 25 می باشد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت ملکی ترکیه

  • سند با قیمت بالاتر از 200.000 دلار
  • کپی سند (نوتر شده)
  • نومارا تاژ (دریافت از شهرداری)
  • فرم درخواست اقامت (راندوو)
  • 4 قطعه عکس بیومتریک
  • بیمه نامه معتبر پزشکی
  • برگه واریزی مالیات و هزینه صدور کارت
  • اصل پاسپورت به همراه کپی صفحه اول و مهر ورود به ترکیه
دریافت اقامت ملکی ترکیه

خرید ملک و دریافت اقامت ملکی از طریق شرکت مارمارا استار

شرکت مارمارا استار با سال  ها تجربه در خرید و فروش ملک و دریافت انواع اقامت با ارائه انواع پلن های مهاجرتی خرید ملک و دریافت اقامت شما را در سریع ترین زمان انجام خواهد داد.

برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت فایل های ملک مناسب برای دریافت اقامت ملکی از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. در قسمت زیر برخی از ملک های مناسب برای دریافت اقامت ملکی را می توانید مشاهده نمایید.

مارمارا استار

مارمارا استار با سال ها تجربه در خرید و فروش ملک , راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری اصولی و سودآور در کنار شما خواهد بود , کافیست در هر کجای دنیا که هستید یا به وسیله صفحه تماس با ما , با ما ارتباط بگیرید و یا از از طریق راه های ارتباطی اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان با شما تماس بگیریم.

چه سوالی دارید ؟
ارسال از طریق واتس اپ

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)