تهاتر ملک استانبول با تهران

امکان ویژه تهاتر ملک استانبول با تهران را می توانید همراه مارمارا استار انجام دهید

برای مهاجرت به ترکیه آماده هستید ؟ دوست دارید ملک خود را با ملک در استانبول تهاتر کنید ؟ تا پایان با ما همراه باشید.

تهاتر ملک استانبول با تهران ؟

تهاتر ملک استانبول با تهران مناسب برای افرادی که می خواهند در سریع ترین زمان به ترکیه مهاجرت کنند. افراد می‌توانند با دلایل مختلف و با استفاده از روش‌های متفاوت برای اقامت در ترکیه اقدام کنند. یکی از این روش‌ها تهاتر ملک است.

تهاتر بیشتر زمانی مورد توجه افراد قرار می‌گیرد که در استفاده از پول نقد، مشکلی وجود داشته باشد. برای مثال در کشور ایران مسئله تحریم‌های اقتصادی می‌تواند یکی از این مشکلات بوده و افراد به تهاتر ملک در ترکیه سوق بدهد. نکته مهم این است که اگر قصد انجام این کار را دارید، احتیاط لازم را در نظر داشته باشید و فقط از طریق شرکت های معتبر و قانونی ثبت شده در ترکیه امور مربوط به تهاتر خود را انجام دهید.

امروزه تهاتر خانه یا زمین در مناطق یک، دو، سه، پنج و یا شش تهران، با املاک موجود در شهرهای مختلف ترکیه رایج شده است. هر چند پروسه سخت و بسیار حساسی به شمار می رود اما با اقدام به این عمل و رعایت نکات مهم، اقامت گرفتن در ترکیه بسیار به سرعت انجام خواهد شد. در ادامه به بررسی نکات مهم در تهاتر ملک ترکیه با ایران می پردازیم.

تهاتر ملک بین استانبول و تهران

ملک مورد تهاتر (در سمت ایران) باید دارای چه شرایطی باشد ؟

  • ترجیحا ملک به صورت آپارتمان یا زمین باشد.
  • آپارتمان و ملک مسکونی الویت دارد.ملک و آپارتمان ها باید دارای سند شش دانگ باشد.
  • ترجیحا ملک به اسم یک شخص باشد.
  • همان طور که گفته شد ملک یا زمین در مناطق یک، دو، سه، پنج و یا شش تهران باشد.
  • ارزش ملک توسط شخص شما اعلام می شود و ارزش گذاری ملک بر اساس قیمت گذاری کارشناسان شرکت ما انجام خواهد شد.
  • سند ملک بدون بدهی و وام بانکی و … باشد.
  • مبلغ اضافه برای تهاتر به صورت نقدی در زمان درخواست تهاتر آماده باشد.

ملک مورد تهاتر (در سمت ترکیه) باید دارای چه شرایطی باشد ؟

  • ملک مورد تهاتر باید سند قانونی (تاپو) داشته باشد.
  • ملک هیچ بدهی مالیاتی به دولت، بانک ها و شهرداری نداشته باشد.

ما به عنوان یک شرکت قانونی در ترکیه بهترین ملک های استانبول که کاملا کارشناسی شده می باشند و مناسب شهروندی و اقامت کشور ترکیه می باشند را برای هم وطنان عزیزمان در نظر خواهیم گرفت. همچنین توجه داشته باشید تهاتر و معاوضه ملک و آپارتمان در هر دو بخش آسیایی و اروپایی قابل انجام می باشد.

مزایای تهاتر ملک در ترکیه

تهاتر ملک در ترکیه می‌تواند برای افراد که می خواهند با سرعت بیشتری به ترکیه مهاجرت کنند مزیت‌هایی را به همراه داشته باشد. فرض کنید فردی قصد مهاجرت به ترکیه را دارد. تمامی مراحل لازم را انجام داده است اما هنوز برای منزل خود، مشتری پیدا نشده. فرد زمان کافی برای پیدا کردن یک مشتری دست‌به‌نقد را نیز ندارد.
در این وضعیت تهاتر ملک در ترکیه بهترین روش ممکن است. درواقع به‌جای طی یک مسیر طولانی، می‌توان از یک راه میان‌بر آن استفاده کرد. شخصی که می خواهد مهاجرت کند در حالت عادی باید تمام دارایی خود را در کشور مبدأ، به پول نقد تبدیل کند. سپس مراحل مهاجرت به ترکیه را طی کند و بعد از آن‌ها به دنبال یک مکان مناسب برای زندگی در ترکیه باشد.
با استفاده از روش تهاتر ملک در ترکیه، می‌توانیم دو سر این مسیر را به هم ربط بدهیم. در اصل ما با معاوضه ملک خودمان با ملکی در ترکیه، روند اقامت در این کشور را تسهیل کرده‌ایم. همچنین با این روش می‌توان علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، در برخی از هزینه‌های اضافی نیز صرفه جویی داشته باشیم.

معایب تهاتر ملک در ترکیه

تهاتر ملک در ترکیه در عین داشتن مزایای مناسب، می‌تواند معایبی نیز به همراه داشته باشد. در وهله اول باید بدانیم که افراد سودجو معمولا برای هر موردی پلنی دارند و حتما از چنین وضعیتی استفاده خواهند کرد. زمانی که می‌خواهید پرونده مهاجرتی خود را تسریع کنید، مراقب این دسته از افراد باشید.
زمانی که افراد به خاطر رکود اقتصادی و یا وجود تحریم‌های مالی، قصد مهاجرت دارند، باید بیشتر از حالت عادی دقت داشته باشند. خوب است که بدانید افراد سودجو معمولا افراد کم‌اطلاع را در دام خود گرفتار می‌کنند. پس برای دوری از این وضعیت، حتما زمان تهاتر ملک در ترکیه از معامله با افرادی که بدون هیچ وجاهت قانونی و به اصطلاح عامیانه به صورت دستی کار می کنند پرهیز کنید و با شرکت های حقوقی به اهداف خود دست پیدا کنید.

یکی از معایب دیگری که در تهاتر ملک در تهران و استانبول می باشد بعد مسافت می باشد و این بعد مسافت بعضی از مراحل کار را زمان بر خواهد کرد.

نحوه انجام تهاتر ملک در ترکیه و ایران

نحوه انجام تهاتر ملک در ترکیه و ایران

در حال حاضر تهاتر ملک در ترکیه و ایران تنها با روش معاوضه ملک با ملک صورت می‌گیرد. به این صورت که ملک بر اساس متراژ، سن ساختمان و منطقه آن در ایران قیمت‌گذاری می شود و بر اساس آن ملک هایی نزدیک به رنج قیمت ملک ایران به درخواست کننده معرفی خواهد شد.

البته برعکس این موضوع نیز می‌تواند اتفاق بیفتد. اگر شما در ترکیه دارای ملک می باشید و می خواهید با یک ملک در ایران تهاتر داشته باشید فقط کافیست ملک خود را به صورت اختصاصی (Yetki) به ما بسپارید تا شما را با کسانی که می خواهند ملک خود را در ایران با ترکیه تهاتر کنند معرفی کنیم.

حرف آخر

مانند تمام اخباری که از جامعه ایرانی در ترکیه پخش می شود و سریعا حجمه منفی به سمت آن وارد می شود. در مورد تهاتر ملک نیز طی ماه ها و روزهای اخیر حجمه منفی شدیدی وارد شده است. در یکی از سایت ها در مورد تهاتر مطلبی منتشر شده که دقیقاً این چند خط را از سایت فوق برای شما نقل خواهم کرد تا متوجه حجمه های منفی بدون منبع بشوید :

یک کارشناس بخش فروش یکی از هلدینگ‌های ساختمانی که دفتر مرکزی آن در استانبول است، در این زمینه روند انجام تهاتر را مستلزم ثبت‌نام در سامانه می‌داند که به دنبال آن در روز و ساعتی که از قبل به صورت تلفنی هماهنگ می‌شود، متقاضی می‌تواند با سفر به استانبول، از بین مجتمع‌ها و واحد‌های مختلف مسکونی، گزینه مورد نظر را انتخاب کند. او تاکید می‌کند: برای رزرو کردن یا اصطلاحا بوک کردن ملک باید مبلغی پرداخت شود که در عوض ضمانتنامه‌ای بانکی به فرد داده می‌شود.
این کارشناس بخش فروش در مورد روند قیمت‌گذاری واحد‌های استانبول گفت: تعیین قیمت املاک در ترکیه توسط سازمانی دولتی با نام اختصاری اس. پی. کی انجام می‌شود. پروند‌ای شکل میگیرد که تمام مشخصات ملک در آن ثبت می‌شود. اعم از نوع مصالح به کار رفته تا قیمت. در مقابل نیز یک بازرس ایرانی از طرف این شرکت ساختمانی در تهران، ملک فرد متقاضی را بازدید و قیمت‌گذاری می‌کنند و در نهایت فرد می‌تواند برابر با ارزش ملکش در تهران، آن را با ملکی در استانبول معاوضه کند.
این کارشناس ساکن ترکیه، در مورد مسائل حقوقی این معامله می‌گوید: پس از انجام مراحل اولیه و رسیدن به توافقات لازم، انتقال سند به صورت کاملا قانونی انجام می‌شود. در حقیقت نقل و انتقالات از طریق یکی از دفترخانه‌های تهران انجام می‌شود.

فقط در جواب این متن می توان نوشت اگر واقعا می خواهید مخاطب را از کلاه برداری نجات بدهید. خیلی راحت با نام بردن از هلدینگ مورد ذکر در متن به مطلب خود وجاهت ببخشید. ولی با خواندن مطلب کامل متوجه خواهید شد این متن فقط یک داستان سرایی می باشد. چون هیچ منبع و نامی از سمت ترکیه ذکر نشده ولی مثلا در قسمتی از متن که در مورد ایران بحث شده از حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران نام برده شده است.

ما در شرکت مارمارا استار به هموطنان عزیز که می خواهند با تهاتر ملک به مهاجرت خود سرعت ببخشند این قول را خواهیم داد تا قبل طی شدن مراحل قانونی تهاتر ملک هیچ هزینه ایی (به جز هزینه های دولتی که برای تغییر سند و قیمت گذاری ملک توسط دولت گرفته می شود) پرداخت نخواهند کرد.

مارمارا استار

شما می توانید از طریق شرکت مارمارا استار به راحتی بین ایران و ترکیه در شهرهای استانبول و تهران تهاتر انجام دهید و به جای ملک خود در تهران ملکی ارزنده تر استانبول داشته باشید و راه مهاجرت خود را هموارتر کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق واتس اپ و تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید و مشاوره  رایگان دریافت کنید.

چه سوالی دارید ؟
ارسال از طریق واتس اپ

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)