راه اندازی مغازه و فروشگاه در استانبول

به دنبال راه اندازی کسب و کار در ترکیه هستید ؟ علاقه به افتتاح مغازه و یا فروشگاه دارید ؟ تا انتها با ما همراه باشید.

راه اندازی انواع مغازه و فروشگاه در مشاغل مختلف در استانبول

اگر به راه اندازی یک کسب و کار موفق در استانبول علاقه دارید می توانید از خدمات ویژه مارمارا استار استفاده کنید , راه اندازی انواع مشاغل فروشگاهی و مغازه در دسته بندی های مختلف را می توانید به صورت حرفه در کنار ما شروع کنید.

راه اندازی انواع کافه و رستوران , سالن های زیبایی , فروشگاه های مواد غذایی , فروشگاه های پوشاک شخصی و برند و مشاغل پر درآمد دیگر از خدمات ویژه شرکت مارمارا استار می باشد.

خدمات ما به صورت کامل از زمان ورود شما به استانبول تا ارائه پلن های تبلیغاتی و رونق کسب و کار شما ادامه خواهد داشت.

راه اندازی مغازه و فروشگاه در استانبول

خدمات ما در راه اندازی مغازه و فروشگاه :

  • ثبت شرکت و ارائه اساسنامه حرفه ای شرکت
  • اجاره یا خرید مغازه
  • دیزاین و دکوراسیون حرفه ای مناسب با محیط مورد نیاز برای انواع کسب و کار
  • ارائه پلن های ویژه و تخصصی مناسب با متدهای روز
  • افتتاح کسب و کار
  • پلن های ویژه تبلیغاتی برای بالا بردن راندمان و فروش شرکت
  • دریافت مجوزهای لازم از مراکز مورد نیاز به صورت تخصصی
  • دریافت اجازه کار در صورت نیاز
  • استخدام پرسنل متخصص

در مشاغل مختلف امکان ارائه جزییات بیشتر نیز وجود دارد که در زمان مشاوره و جلسه با سرمایه گذاران به صورت تخصصی به اشتراک خواهیم گذاشت.

چرا راه اندازی کار در ترکیه ؟

ترکیه کشوری مهاجر پذیر , پرجمعیت و دارای کسب و کار پر رونق می باشد به همین دلیل راه اندازی کسب و کار در ترکیه بسیار ویژه می باشد.

اگر به صورت اصولی به عنوان مثال یک برند سازی موفق در زمینه فست فود یا کافه داشته باشید مانند بسیاری از برندها که در سال های گذشته فعالیت خود را شروع کرده اند می توانید به صورت زنجیره ای فعالیت کسترده ای داشته باشید.

تنها دلیل موفقیت در کسب و کار در هر کشوری مطمعنا برنامه ریزی دقیق می باشد اما در ترکیه به دلیل رقابت زیاد برنامه ریزی و تبلیغات اصولی اهمیت بیشتری خواهد داشت , در تمامی این راه ما می توانیم با تجربه چند ساله با حضور در کسب و کار در ترکیه در کنار شما باشیم تا رشدی سریع تر و کم هزینه تر را نیز تجربه کنید.

در قسمت پایین تعدادی از سوالات پرتکرار شما را پاسخ داده ایم , اگر سولات بیشتری دارید می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

تعداد شغل های زیادی هستند که دارای درآمد بالایی هستند ولی مهم علاقه و تخصص شما در زمینه شغلی می باشد که باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد.

این یک سوال کلی می باشد که به خیلی موارد از جمله لوکیشن مغازه , نوع غذا , تعداد پرسنل و… بستگی دارد و به صورت دقیق نمی توان قیمت ارائه کرد. می توانید از طریق دریافت مشاوره قیمت حدودی دریافت کنید.

اگر سرمایه محدود دارید صد در صد دریافت فرانچایز راه مناسب تری برای شروع کار می باشد ولی اگر دارای سرمایه کافی هستید و علاقه به برند سازی دارید برند شخصی مناسب تر می باشد.

بله – در برخی از شرکت ها ترکیه اقامت دو سال ارائه خواهد که و به راحتی می توانید اقامت خود را دریافت کنید.

بله – با استخدام 5 شهروند ترک و پرداخت بیمه می توانید اجازه کار یا چالیشما ایزنی دریافت کنید.

شرکت های لیمیت از بهترین نوع شرکت ها برای خارجی به حساب می آید.

خیر – شرکت شاهیس (نوعی از ثبت شرکت) مناسب برای دریافت اجازه کار نیستند.

با توجه به قوانین ترکیه برای تمامی مشاغل ثبت شرکت الزامی می باشد.

خیر – در ترکیه هر کاری بدون ثبت شرکت و پرداخت مالیات کار سیاه به حساب می آید و امکان جریمه سنگین و دیپورتی بالایی خواهد داشت.

مارمارا استار

مارمارا استار با سال ها تجربه در خرید و فروش ملک , راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری اصولی و سودآور در کنار شما خواهد بود , کافیست در هر کجای دنیا که هستید یا به وسیله صفحه تماس با ما , با ما ارتباط بگیرید و یا از از طریق راه های ارتباطی اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان با شما تماس بگیریم.

چه سوالی دارید ؟
ارسال از طریق واتس اپ

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)