دریافت اقامت و شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک

برای دریافت اقامت و شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک در سریع ترین زمان از خدمات شرکت معتبر مارمارا استار استفاده کنید.

اگر به فکر مهاجرت به ترکیه می باشید ولی هنوز نمی دانید کدام راه برای شما درست می باشد تا انتهای این مقاله با ما باشید. تمامی راه های دریافت اقامت و یا شهروندی را به ساده ترین و مطمئن ترین روش برای شما توضیح خواهیم داد.

مطمئا اکثر افرادی که تصمیم مهاجرت به ترکیه را می گیرند بعد از سفر به شهر استانبول به فکر مهاجرت به ترکیه افتاده اند و انتخاب شهر مقصد قطعا برای این افراد شهر زیبای استانبول می باشد.

چرا  استانبول انتخاب بهتری می باشد ؟

قطعا هر شخصی که به فکر مهاجرت می باشد برای ارتقاع بخشیدن به کیفیت زندگی خود تصمیم به مهاجرت گرفته است. استانبول از نظر کیفیت زندگی صد برابر از دیگر شهرهای ترکیه بالاتر می باشد. اگر بخواهیم تعدادی از ویژگی های استانبول را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • به علت توریستی بودن استانبول و تعداد مهاجر زیاد در این شهر مردم این شهر زندگی در کنار مهاجران را پذیرفتن و رفتار خیلی خوبی با مهاجران نسبت به شهرهای دیگر ترکیه حتی آنتالیا دارند.
  • آزادی اجتماعی در استانبول نسبت به دیگر شهرهای ترکیه بیشتر می باشد.
  • برای کسانی که بعد از مهاجرت به فکر راه اندازی کسب و کار می باشند بازار کار استانبول به علت توریستی بودن بسیار عالی می باشد.
  • اکثر برندها و شرکت های بزرگ خارجی در ترکیه در استانبول دارای نمایندگی و شعبه می باشند.
  • استانبول دارای مکان های تفریحی و توریستی زیادی می باشد.
  • زیر ساخت حمل و نقل قوی استانبول شما را از اتوموبیل شخصی بی نیاز می کند.
  • با افتتاح فرودگاه استانبول این شهر به یک هاب مرکزی در میان کشورهای اروپایی و آسیایی تبدیل شده است.
  • ارزش افزوده ملک در استانبول بعد از آنکارا دومین شهر در ترکیه می باشد. ولی کسانی که با خرید چند ملک شهروندی خود را دریافت می کنند و ملک های خود را می خواهند اجاره بدهند قطعا استانبول انتخاب بهتری می باشد.

حداقل بودجه برای خرید یک خانه در استانبول

در حال حاضر ارزان ترین خانه در فایل های شرکت مارمارا استار شروع قیمت از 900 هزار لیر (اگر لیر را 1800 تومان در نظر بگیریم شروع قیمت ملک در استانبول به پول ایران یک میلیارد و 620 میلیون تومان) به بالا می باشد. اما شما با خرید یک ملک 900 هزار لیری امکان دریافت اقامت ملکی ترکیه را نخواهید داشت. در ادامه با روش های دریافت اقامت ملکی و دریافت شهروندی ترکیه آشنا خواهیم شد.

دریافت اقامت ملکی (تاشینماز) ترکیه

ملک خریداری شده برای دریافت اقامت ملکی ترکیه مانند ملک شهروندی فقط دارای شرط قیمت نمی باشد. این ملک باید دارای شرایطی باشد که در ادامه با ملک مناسب برای اقامت ملکی بیشتر آشنا خواهیم شد.

ملک خریداری شده برای دریافت اقامت ملکی باید دارای چه شرایطی باشد ؟

  • مهمترین شرط قیمت ملک می باشد که باید در سند 200 هزار دلار باشد.
  • محله ملک باید در مناطق سفید اقامتی باشد.
  • نوع کاربری ملک حتما باید مسکونی باشد.
  • ملک باید دارای مجوز اسکان (مجوز نشستن داخل ملک) باشد.
  • هر ملک مناسب برای دریافت اقامت یک خانواده (آقا و خانم به همراه فرزندان زیر 18 سال) است.

کسانی که مایل به دریافت اقامت ملکی ترکیه با خرید ملک 200 هزار دلاری می باشند می توانند از طریق شرکت مارمارا استار در هر منطقه از استانبول ملک مورد نظر خود را خریداری کنند و در کمپین ویژه نوروز باستانی به صورت رایگان اقامت ملکی خود و خانواده را به عنوان هدیه از طرف شرکت مارمارا استار دریافت کنید.

تعدادی از ملک های مناسب برای دریافت اقامت ملکی ترکیه

چرا از خدمات شرکت مارمارا استار برای مهاجرت استفاده کنم

شما برای مهاجرت به یک کشور دیگر باید تمامی جوانب را برای داشتن یک مهاجرت موفق در نظر داشته باشید. شرکت معتبر و قانونی مارمارا استار با سالها تجربه در استانبول به شما کمک خواهد کرد. در کنار دریافت اقامت ملکی و یا شهروندی ترکیه یک ملک با ارزش خریداری کنید. این ملک ها هم در لوکیشن خوبی قرار گرفته اند و هم در آینده ارزش افزوده بالایی خواهند داشت. ما در شرکت مارمارا استار تمامی 39 منطقه استانبول را مورد بررسی قرار داده ایم و بر اساس استانداردهای یک ملک مناسب چه از لحاظ مناسب بودن برای زندگی و چه از لحاظ پیشرفت ملک به عقیده کارشناسان ما 29 منطقه برای خرید ملک مناسب ارزیابی شده است. ما به صورت هفتگی ملک های مناسب این مناطق را جمع آوری و بروزرسانی می کنیم.

چرا از خدمات شرکت مارمارا استار برای مهاجرت استفاده کنم

پس شما وقتی از طریق شرکت مارمارا استار ملک خود را خریداری کنید از موفقیت مهاجرت خود اطمینان بیشتری خواهید داشت. چون هم تنوع بالایی برای انتخاب ملک و منطقه خواهید داشت هم ما به شما اطمینان می دهیم تمامی جزئیات ملک بعد از مورد پسند قرار گرفتن ملک مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. اما مهمترین مورد برای افرادی که می خواهند در استانبول ملک خریداری کنند. داشتن اطمینان به کارگذار خود می باشد. شرکت مارمارا استار با بیش از 6 سال سابقه کار قانونی در استانبول این آرامش فکری را به شما خواهد بخشید که سرمایه شما توسط افراد سودجو از بین نخواهد رفت.

دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه

دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه

شهروندی ترکیه یکی از ویژه ترین شهروندی ها به حساب می آید , با خرید ملک و سرمایه گذاری با 400.000 دلار و بالاتر در کوتاه ترین زمان می توانید شهروندی خود را به همراه پاسپورت ترکیه دریافت کنید.

در قانون شهروندی ترکیه شما می توانید با خرید ملک مناسب برای شهروندی برای خود , همسر و فرزندان زیر 18 سال شهروندی و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

قصد دریافت شهروندی ترکیه را دارید ؟ اخبار منی روی شما تاثیر گذاشته است ؟ نمی دانید کدام تصمیم برای شما بهتر است ؟ می توانید مقاله زیر را بخوانید تا بهتر و شفاف تر تصمیم خود را بگیرید.

چرا شهروندی ترکیه ؟

  • سفر بدون نیاز به ویزا به بیش از 110 کشور از جمله ژاپن، سنگاپور، قطر، آرژانتین، آفریقای جنوبی و…
  • شهروندی برای تمام اعضای خانواده سرمایه گذار (همسر و فرزندان زیر 18 سال)
  • یکی مهم ترین و بهترین مزیت های شهروندی ترکیه سرعت اعطای آن می باشد. هیچ کدام از کشورهای مهاجرخیز مانند ترکیه شهروندی را در مدت ۱ تا ۳ ماه اعطا نمی کنند، به این معنی که شما پس از خرید ملک و سرمایه گذاری در کمتر از ۳ ماه صاحب شهروندی و پاسپورت ترکیه خواهید شد.
  • ترکیه یک کشور اروپایی به حساب می آید و در آینده نیز به اتحادیه اروپا می پیوندد و دارای شرایط عالی ای در اعطای شهروندی می باشد.
  • در چارچوب توافقنامه ها و مذاکرات بین ترکیه و اتحادیه اروپا انتظار می رود که امکان سفر بدون نیاز به ویزا به بسیاری از کشورهای اروپایی در منطقه شینگن با پاسپورت ترکیه به زودی فراهم شود.
  • ترکیه عضو رسمی سازمان پیمان ناتو می باشد و این کشور دارای امنیت مرزی بسیار بالایی می باشد به همین دلیل به همراه ۳۰ عضو دیگر کشورهای عضو ناتو از امن ترین کشورهای جهان به شمار می رود.
  • ترکیه یک کشور پویا از نظر کسب و کار می باشد. به دلیل توریستی بودن ترکیه فرصت های سرمایه گذاری با بازده بالا
  • یکی دیگر از مزیت های دریافت شهروندی ترکیه امکان درخواست ویزای سرمایه گذار E-2 امریکا می باشد. همچنین با پاسپورت ترکیه شما خیلی راحت می توانید درخواست ویزای شنگن داشته باشید.

تعدادی از ملک های مناسب برای دریافت شهروندی ترکیه

خرید ملک های اداری و تجاری برای دریافت شهروندی ترکیه

افرادی که می خواهند در ترکیه علاوه بر دریافت شهروندی کسب و کار خود را راه اندازی کنند. می توانند ملک اداری یا تجاری خریداری کنند. با خرید ملک تجاری مثل مغازه شما می توانید در کنار دریافت شهروندی خود شروع به کسب و کار کنید. همچنین اگر بر حسب تخصص خود می خواهید تاسیس شرکت داشته باشید می توانید ملک اداری یا هوم آفیس خریداری کنید و شرکت خود را تاسیس کرده و به کسب و کار بپردازید.

خرید ملک های اداری و تجاری برای دریافت شهروندی ترکیه

فقط باید به این نکته باید توجه داشته باشید در صورتی می توانید ملکی غیر از مسکونی خریداری کنید که بخواهید شهروندی کشور ترکیه را دریافت کنید. برای دریافت اقامت ملکی به علت اینکه شما دارای اجازه کار در ترکیه نمی باشید. امکان خرید ملک های تجاری و اداری برای دریافت اقامت وجود ندارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید ملک های اداری و تجاری می توانید با مشاوران ما در زمینه راه اندازی کسب و کار مشاوره داشته باشید.

سرمایه گذاری ملکی در استانبول

به چه صورت می توان از طریق خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری کرد ؟

ترکیه به ویژه شهر استانبول یکی از بازارهای داغ خرید و فروش ملک در منطقه می باشد. به دلیل تعداد زیاد مهاجر در کشور ترکیه از اکثر کشورها خرید و فروش ملک و حتی اجاره ملک یکی از راه های سرمایه گذاری مطمئن در این کشور می باشد. استانبول دارای  مناطقی می باشد که تعداد مهاجر بیشتری نسبت به مناطق دیگر دارد. در این محله ها به دو نوع می توان سرمایه گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت انجام داد.

سرمایه گذاری کوتاه مدت : خرید ملک های ارزان قیمت , بازسازی و فروش آنها با قیمت های مناسب و سودآوری کوتاه مدت

سرمایه گذاری بلندت مدت : خرید ملک های مرغوب , بازسازی ملک , درآمد ماهانه بالا از طریق اجاره و فروش ملک در سال های بعد با ارزش افزوده بالا

اما اگر بخواهیم از معایب و مزایای سرمایه گذاری ملک در استانبول برای علاقه مندان سرمایه گذاری مواردی ذکر کنیم می توان گفت خرید ملک در هیچ نقطه ایی از جهان دارای دارای عیبی نمی باشد تنها موردی که می شود گفت در صورت اجاره دادن ملک برای کسب درآمد اجاره در طولانی مدت نیاز به هزینه های بازسازی خواهید داشت.

تعدادی از مزایای سرمایه گذاری ملکی در استانبول :

  • دارای ارزش افزوده بالای سالیانه
  • دارای اجاره آوری بالا
  • امکان دریافت شهروندی با خرید چند ملک سرمایه گذاری
  • بهرمندی از تسهیلات دولتی برای سرمایه گذاران
  • نگهداری ارزش پول در برابر تورم
تعدادی از ملک های مناسب برای سرمایه گذاری در استانبول ترکیه

اگر ملک مورد نظر شما در لیست ملک های ما در سایت موجود نیست می توانید مشخصات ملک مورد نظر خود را با جزییات کامل از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال کنید تا به صورت اختصاصی فایل مورد نظر شما را با توجه به سلیقه شما پیدا کنیم و به شما ارائه دهیم. ارائه فایل های اختصصای یکی از ویژگی های شرکت مارمارا استار می باشد که شما بدین این وسیله ملک مورد نظر خود را با امکانات مورد نظر در منطقه مورد علاقه خود خریداری خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در ارتباط باشید.

تهاتر ملک میان تهران و استانبول

تهاتر ملک استانبول با تهران مناسب برای افرادی که می خواهند در سریع ترین زمان به ترکیه مهاجرت کنند. افراد می‌توانند با دلایل مختلف و با استفاده از روش‌های متفاوت برای اقامت در ترکیه اقدام کنند. یکی از این روش‌ها تهاتر ملک است.

تهاتر بیشتر زمانی مورد توجه افراد قرار می‌گیرد که در استفاده از پول نقد، مشکلی وجود داشته باشد. برای مثال در کشور ایران مسئله تحریم‌های اقتصادی می‌تواند یکی از این مشکلات بوده و افراد به تهاتر ملک در ترکیه سوق بدهد. نکته مهم این است که اگر قصد انجام این کار را دارید، احتیاط لازم را در نظر داشته باشید و فقط از طریق شرکت های معتبر و قانونی ثبت شده در ترکیه امور مربوط به تهاتر خود را انجام دهید.

امروزه تهاتر خانه یا زمین در مناطق یک، دو، سه، پنج و یا شش تهران، با املاک موجود در شهرهای مختلف ترکیه رایج شده است. هر چند پروسه سخت و بسیار حساسی به شمار می رود اما با اقدام به این عمل و رعایت نکات مهم، اقامت گرفتن در ترکیه بسیار به سرعت انجام خواهد شد. در ادامه به بررسی نکات مهم در تهاتر ملک ترکیه با ایران می پردازیم.

تهاتر ملک میان تهران و استانبول

نحوه انجام تهاتر ملک در ترکیه و ایران

در حال حاضر تهاتر ملک در ترکیه و ایران تنها با روش معاوضه ملک با ملک صورت می‌گیرد. به این صورت که ملک بر اساس متراژ، سن ساختمان و منطقه آن در ایران قیمت‌گذاری می شود و بر اساس آن ملک هایی نزدیک به رنج قیمت ملک ایران به درخواست کننده معرفی خواهد شد.

البته برعکس این موضوع نیز می‌تواند اتفاق بیفتد. اگر شما در ترکیه دارای ملک می باشید و می خواهید با یک ملک در ایران تهاتر داشته باشید فقط کافیست ملک خود را به صورت اختصاصی (Yetki) به ما بسپارید تا شما را با کسانی که می خواهند ملک خود را در ایران با ترکیه تهاتر کنند معرفی کنیم.

چرا مهاجرت به ترکیه ؟ سوالات پر تکرار شما

هر شخصی که به صورت قانونی وارد کشور ترکیه شده باشد و شرایط دریافت شهروندی (از طریق خرید ملک – سرمایه گذاری – ازدواج – ثبت اختراع و..) را داشته باشد.

درخواست شهروندی ترکیه بسیار ساده می باشد که معمولاً شامل تایید صلاحیت، تهیه مدارک، ارسال، بررسی، مصاحبه‌های احتمالی و تاییدیه های لازم است.

بله، پرونده تأیید شهروندی شما زمانی ارسال می شود که تمام شرایط و مدارک تکمیل شده باشند.
معمولا بین یک تا سه ماه می باشد.

به اجازه زندگی در ترکیه به صورت عمومی اقامت گفته می شود , هر ایرانی می تواند با ورود به ترکیه 90 روز در این کشور اقامت قانونی داشته باشد و اگر بخواهد بیش از این مدت در ترکیه زندگی کند می تواند با خرید ملک با ارزش 200.000 دلار به صورت دائم در ترکیه زندگی کند اما شهروندی به این معنی می باشد که با خرید ملک و سرمایه گذاری با مبلغ 400.000 دلار یا بیشتر تابعیت این کشور را دریافت کند و به صورت قانونی و مانند یک شهروند عادی به زندگی و کسب و کار خود ادامه دهد و از مزایای پاسپورت و زندگی در ترکیه استفاده کند.

بله. ترکیه به طور کلی اجازه تابعیت دوگانه را می دهد، به این معنی که شما می توانید هم تابعیت ترکیه و هم تابعیت کشور دیگری را به طور همزمان داشته باشید.
خیر اجبار نمی باشد ولی این امکان را دارید که اسم و فامیل خود را تغییر دهید.
طبق قوانین ترکیه، افرادی که از طریق سرمایه گذاری شهروندی ترکیه را اخذ می کنند، ملزم به انجام خدمت وظیفه نخواهند بود
اگر قبلاً در ترکیه ملک خریداری کرده اید و ارزش سرمایه گذاری شما با معیارهای تعیین شده توسط دولت ترکیه برای شهروندی از طریق سرمایه گذاری در املاک مطابقت دارد، ممکن است واجد شرایط درخواست شهروندی ترکیه بر اساس خرید قبلی املاک خود باشید.
خیر، به مدت 3 سال ملکی که خریداری می کنید و بر روی آن شهروندی دریافت می کنید. نباید بفروشید (دوستان امکان فروش دارید ولی اگر قبل از سه سال به فروش برسانید شهروندی شما باطل خواهد شد) بعد از 3 سال به هر فرد ترک و یا خارجی میتوانید ملک خود را بفروشید.

استانبول یکی از شهرهای توریستی و زیبای ترکیه می باشد و زندگی در این شهر زیبا 24 ساعت شبانه روز در جریان است , استانبول به دلیل مرز بین قاره های آسیا و اروپا یکی از انتخاب های عالی برای مهاجرت می باشد , کسب و کار در ترکیه در چهار فصل سال پر رونق می باشد و پس از مهاجرت می توانید با راه اندازی کسب و کار محلی درآمد مناسب کسب کنید. ارزش افزوده استانبول بین شهرهای ترکیه بالا می باشد و سرمایه گذاری در استانبول از بهترین گزینه ها می باشد.

بله با خرید ملک های 200.000 دلاری به بالا می توانید اقامت ملکی یک و دو ساله قابل تمدید دریافت کنید و پس از گذشت 5 سال زندگی در ترکیه اقامت دائم خود را دریافت کنید , همچنین با خرید ملک های 400.000 دلاری به بالا می توانید در کوتاه ترین زمان شهروندی و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید و مانند یک شهروند ترک از تمامی مزایای زندگی در ترکیه استفاده کنید.

بله – شما می توانید از پروژه های طرف قرارداد شرکت مارمارا استار به صورت قانونی خرید ملک انجام دهید و با توجه به شرایط بین 12 تا 60 ماه اقساط پرداخت کنید و اقامت یا شهروندی خود را به آسانی دریافت کنید.

برای ملک های سرمایه گذاری از حدود 1.000.000 لیر (1.800.000.000 تومان)

برای ملک های اقامتی از حدود 200.000 دلار (حدود 11 میلیارد تومان)

برای ملک های شهروندی از حدود 400.000 دلار (حدود 22 میلیارد تومان)

بله ،هر فرد خارجی نهایتا مجاز به خرید 30 هکتار از ارضی کشور ترکیه است.

یکی از ویژگی های مهم شرکت مارمارا استار تنوع در فروش ملک هم در مبلغ ها و هم در محله ها می باشد , برای خرید ملک مناسب برای دریافت اقامت ملکی شما به خریدهای 200.000 دلاری نیاز دارید ولی مجموعه ما ملک هایی با تاپو (سند) 200.000 هزار دلاری به صورت صد درصد قانونی برای شما آماده کرده است تا با مبلغ کمتری بتوانید اقامت ملکی خود را دریافت کنید , کلیه این نوع از ملک در تاپو با مبلغ 200.000 دلار به نام شما خواهد شد و پس از انتقال تاپو شرکت به صورت تضمینی اقامت شما را دریافت خواهد کرد.

سمت اروپایی جمعیت بیشتری دارد ولی دارای ترافیک شهری بیشتری می باشد، سمت آسیایی سرسبزتر و زیباتر است، اما تفریحات و سرگرمی سمت اروپایی بیشتر است و مکان های تاریخی بیشتری دارد. اما این موضوع که کدام سمت استانبول ملکی خریداری کنید کاملا سلیقه ایی می باشد.

در زبان ترکی استانبولی به شهرک سیته گفته می شود. اگر می خواهید با انواع خانه در زبان ترکی استانبولی آشنا شوید این پست را (لینک پست انواع خانه) مطالعه کنید.

قوانین نسبت به سال 2023 تغییری نداشته فقط دریافت عدم سوء پیشینه برای دریافت شهروندی به مدارک در سال 2024 اضافه شده است.

فرم مشاوره رایگان دریافت اقامت و شهروندی

با استفاده از فرم زیر اطلاعات سرمایه گذاری خود را برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان برای مشاوره رایگان با شما تماس برقرار کنیم …

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
از چه طریقی با شما در تماس باشیم ؟
میزان سرمایه شما

خدمات ویژه شرکت مارمارا استار

تعدادی از مطالبی که برای خرید ملک بهتر است بدانید …

چه سوالی دارید ؟
ارسال از طریق واتس اپ

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)