بیمه ملکی یا داسک در ترکیه چیست

21بهمن1402
0 نظر
بیمه ملکی یا داسک در ترکیه چیست

بیمه ملکی یا داسک در ترکیه چیست

بیمه اجباری زلزله این تضمین مالی در برابر خطرات زلزله و آتش سوزی، رانش زمین و سونامی ناشی از زلزله ارائه می کند. مهمترین موضوع در پاسخ به این سوال که بیمه اجباری زلزله چیست این است; Dask نه تنها برای آسیب های ناشی از لرزش های زلزله به خانه، بلکه برای خطراتی که ممکن است آسیب های بزرگی مانند سونامی زلزله و آتش سوزی که ممکن است در اثر زلزله رخ می دهد، نیز تضمین کند. هدف اصلی این بیمه زلزله جبران خسارت و بازگشت زندگی به حالت عادی در مواردی است که خانه دچار آسیب جزئی یا غیرقابل سکونت باشد.

بیمه ملکی یا داسک در ترکیه چیست

DASK یا موسسه بیمه بلایای طبیعی یک موسسه دولتی است که بیمه اجباری زلزله را به شهروندان ارائه می کند و مسئولیت مدیریت آن را بر عهده دارد. به خصوص با زلزله 7.6 ریشتری گولچوک در سال 1999، تلفات انسانی و خسارات مادی بسیار زیاد بود. DASK موسسه ای است که پس از این زلزله برای جلوگیری از وقوع مجدد خسارت های مشابه تاسیس شده است.

اهداف DASK چیست؟

  • ایمن سازی تمامی منازل مسکونی در برابر زلزله
  • تقسیم بار خسارات مالی با بیمه اتکایی
  • کاهش هزینه های زلزله دولت و ایجاد بودجه برای خسارات آتی
  • کمک به ساخت و ساز سالم در کشور
  • حمایت از توسعه آگاهی بیمه ای در سراسر جامعه

بیمه ملکی یا داسک در ترکیه چیست

داسک یکی از بیمه های اجباری برای ملک در ترکیه می باشد که به صورت سالانه باید پرداخت شود و هیچ ملکی در ترکیه بدون بیمه نمی باشد.

برای خرید بیمه داسک می توانید با قیمت های عالی از خدمات مارمارا استار استفاده نمایید , در صفحه زیر تمامی شرایط خرید انواع بیمه نامه توضیح داده شده است.
 

پیام بگذارید