چرا شهروندی ترکیه یک فرصت طلایی می باشد ؟

30بهمن1402
0 نظر
چرا شهروندی ترکیه یک فرصت طلایی می باشد ؟

چرا شهروندی ترکیه یک فرصت طلایی می باشد ؟

واقعا دوست دارید بدانید چرا شهروندی ترکیه یک فرصت طلایی می باشد ؟ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

همیشه تبلیغات منفی ذهن انسان را بیشتر درگیر می کند!!!! زمانی که شهروندی ترکیه از 250 هزار دلار به 400 هزار دلار تغییر پیدا کرد خیلی بر روی این موضوع مانور داده شد. مثلا گفته می شد : دیگر چه کسی شهروندی ترکیه را می گیرد ؟ مگر ترکیه ارزش دارد که با 400 هزار دلار شهروندی گرفت ؟ آدم اگر بخواهد با 400 هزار دلار برود ترکیه با 250 هزار دلار می رود پرتغال و غیره….. اینا همه حرف هایی بود که به اصطلاح از سمت مردم (تاکید می کنم به اصطلاح از زبان مردم) در شبکه های اجتماعی می چرخید. ولی ما به عنوان یکی از شرکت هایی که در املاک در استانبول مشغول به فعالیت هستیم. شاهد بودیم در عمل فقط اندکی بعد از فروکش کردن این حجمه ها تعداد فروش ملک برای دریافت شهروندی حتی بیشتر از قبل شد.

اما چرا ؟ جواب سوال خیلی ساده می باشد. اگر کسی واقعا قصد مهاجرت داشته باشد حتما برای یک انتخاب بهتر تحقیق خواهد کرد. با یک تحقیق خیلی ساده متوجه خواهید شد دریافت شهروندی ترکیه از همه جهات هم ارزان تر و هم ساده تر می باشد. همچنین دارای مزایای بیشتری می باشد.

در این بخش به مزایای دریافت شهروندی ترکیه بپردازیم :

  • سفر بدون نیاز به ویزا به بیش از 110 کشور از جمله ژاپن، سنگاپور، قطر، آرژانتین، آفریقای جنوبی و…
  • اگر دریافت شهروندی شما از طریق خرید ملک باشد. برعکس کشورهای دیگر که مناطق خاصی را برای سرمایه گذاری مشخص می کنند. دولت ترکیه هیچ دخالتی در مکان انتخابی شما نخواهد داشت و این یکی از مزیت های مهم شهروندی ترکیه می باشد. چون دیگر کشورها معمولا مناطق بدون ارزش را برای درخواست کنندگان شهروندی در نظر می گیرند تا به مناطق بدون رونق با هزینه شما رونق ببخشند.
  • ترکیه مرز بین آسیا و اروپا می باشد و از نظر استراتژیک یکی از کشورهای مهم از نظر حمل و نقل، صادرات و واردات و … می باشد.
  • ترکیه یک کشور اروپایی به حساب می آید و در آینده نیز به اتحادیه اروپا می پیوندد و دارای شرایط عالی ای در اعطای شهروندی می باشد.
  • در چارچوب توافقنامه ها و مذاکرات بین ترکیه و اتحادیه اروپا انتظار می رود که امکان سفر بدون نیاز به ویزا به بسیاری از کشورهای اروپایی در منطقه شینگن با پاسپورت ترکیه به زودی فراهم شود.
  • ترکیه عضو رسمی سازمان پیمان ناتو می باشد و این کشور دارای امنیت مرزی بسیار بالایی می باشد به همین دلیل به همراه ۳۰ عضو دیگر کشورهای عضو ناتو از امن ترین کشورهای جهان به شمار می رود.
  • یکی مهم ترین و بهترین مزیت های شهروندی ترکیه سرعت اعطای آن می باشد. هیچ کدام از کشورهای مهاجرخیز مانند ترکیه شهروندی را در مدت ۱ تا ۳ ماه اعطا نمی کنند، به این معنی که شما پس از خرید ملک و سرمایه گذاری در کمتر از ۳ ماه صاحب شهروندی و پاسپورت ترکیه خواهید شد.
  • خدمات بهداشتی و تحصیلی رایگان
  • شهروندی برای تمام اعضای خانواده سرمایه گذار (همسر و فرزندان زیر 18 سال)
  • ترکیه یک کشور پویا از نظر کسب و کار می باشد. به دلیل توریستی بودن ترکیه فرصت های سرمایه گذاری با بازده بالا
  • ایرانیان انسان های احساسی می باشند و دوست دارند در کنار زندگی راحت با دوستان و اقوام خود نیز دیدار داشته باشند. یکی از مزایای زندگی در استانبول نزدیک بودن ترکیه به ایران و تعداد زیاد پرواز از استانبول به ایران در تمامی روزهای هفته با هزینه های پایین رفت و آمد می باشد.
  • با خرید ملک در ترکیه به غیر از دریافت شهروندی ترکیه به دلیل ارزش افزوده بالای ملک در این کشور شما نیز یک سرمایه گذاری مطمئن و سود آور هم کرده اید.
  • یکی دیگر از مزیت های دریافت شهروندی ترکیه امکان درخواست ویزای سرمایه گذار E-2 امریکا می باشد.
  • با پاسپورت ترکیه شما خیلی راحت می توانید درخواست ویزای شنگن داشته باشید.
  • یکی دیگر از مزایای دریافت شهروندی ترکیه که بیشتر مختص ایرانیان می باشد داشتن هوای پاک می باشد.
  • بعد از دریافت شهروندی ترکیه شما می توانید از تسهیلات بانکی با نرخ بهره خیلی پایین سرمایه گذاری های پر سود داشته باشید.
  • داشتن آزادی اجتماعی، شما فارق از جنسیت خیلی راحت می توانید در کنار ساحل و پارک ها به پیاده روی، دوچره سواری، اسکی، شنا و ورزش بپردازید.
  • هزینه های زندگی نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار پایین تر می باشد.

شاید با خواندن مزایای دریافت شهروندی ترکیه به جواب این سوال که چرا شهروندی ترکیه یک فرصت طلایی می باشد ؟ رسیده باشید.

برای آگاهی بیشتر شما دوستان ما کمی تحقیق کردیم برای دریافت شهروندی کشور پرتغال چه مراحلی باید طی شود و چقدر هزینه خواهد داشت :

در وحله اول کسانی که این مدل کامنت ها را در شبکه های اجتماعی دست به دست می کنند. حتی یک تحقیق ساده هم ندارند که حداقل هزینه برای شهروندی پرتغال را 250 هزار دلار اعلام نکنند. چون در حال حاضر کمترین هزینه 280 هزار یورو می باشد.

طی تحقیقی که ما داشتیم دریافت شهروندی پرتغال مانند شهروندی ترکیه نمی باشد که شما با 400 هزار دلار خرید ملکی در هر نقطه از ترکیه بتوانید شهروندی دریافت کنید.

انواع مدل های دریافت شهروندی پرتغال به صورت زیر می باشد :

  • 280 هزار یورو برای مناطق کم تراکم (به زبان ساده روستا و شهرهای کوچک) برای رده سنی بالای 30 سال می باشد
  • 350 هزار یورو مناطق بازسازی تعیین شده توسط دولت پرتغال (یعنی مناطقی که قدیمی شده و سرمایه گذار باید با خرید ملک در این مناطق به بازسازی منطقه کمک کند)
  • 500 هزار یورو برای دریافت شهروندی در منطقه دلخواه در خواست کننده!!!!  برای رده سنی بالای 30 سال می باشد.
  • 400 هزار یورو برای مناطق کم تراکم (روستا و شهرهای کوچک) برای رده سنی کمتر از 30 سال می باشد.

پس دوستان مهاجرت خود را بر روی کامنت ها و تبلیغات ناقص قرار ندهید با یک سرچ ساده به زبان انگلیسی متوجه موضوع خواهید شد. شما برای دریافت شهروندی پرتغال اونم پنج سال بعد از درخواست اولیه در منطقه دلخواه باید 500 هزار یورو پرداخت کنید.

نکته مهم که در بالا به آن اشاره کردم در مورد شهروندی کشور پرتغال یا دیگر کشورها دریافت شهروندی بعد از گذشت پنج سال از شروع برنامه مهاجرتی شما می باشد. شاید برای شما جالب باشد بدانید قوانین اعطا شهروندی به این صورت می باشد که اگر در مدت پنج سالی که باید طی شود اگر اتفاقی برای شما پیش بیاید که شهروندی شما برای کشور مقصد خطرناک تشخص داده شود با شهروندی شما موافقت نخواهد شد.

نکته دیگری که برای آگاهی دوستان باید عرض کنم در مورد هزینه های جانبی دریافت شهروندی کشور پرتغال در حال حاضر شما برای فرم ها و درخواست خود در سال 2024 باید 11 هزار یورویی برای یک خانواده 3 نفره پرداخت داشته باشید. که این هزینه مطمئنن اگر در خواست شما سال 2024 باشد و در سال 2029 بخواهید مراحل دریافت شهروندی خود را کامل کنید ممکن است تا 60 هزار یورو افزایش پیدا کند.

در نقطه مقابل شما برای دریافت شهروندی ترکیه می توانید در بهترین منطقه استانبول در بهترین شهرک ها و رزیدانس های استانبول یا هر شهر دیگر ترکیه (به انتخاب خودتان) ملکی خریداری کنید (در حال حاضر به قیمت 400 هزار دلار) و حداکثر تا 3 ماه بعد از اقدام به دریافت شهروندی بتوانید شهروندی خود را دریافت کنید و از مزایای شهروندی کشور ترکیه مانند یک شهروندی عادی ترک استفاده کنید.

پیام بگذارید