پارک مینیاتورک استانبول

4فروردین1403
0 نظر
پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول

اگر زمان شما در سفر به استانبول برای بازدید از تمام مناطق کم می باشد پیشنهاد ما پارک مینیاتورک استانبول به شما می باشد. مساحت کل مینیاتورک 60000 متر مربع است که در تاریخ 2 می 2003 افتتاح شده است. تمام جزئیات به دقت طراحی شده است تا بازدیدکنندگان تجربه ای با کیفیت در حین تفریح در مینیاتورک داشته باشند. در این پارک در مجموع 137 مدل از مراکز تاریخی و تفریحی ترکیه قرار دارد. 60 مدل از استانبول، 64 مدل از آناتولی و 13 مدل از قلمرو عثمانی که در حال حاضر خارج از ترکیه می باشند در این پارک قرار دارد. این آثار از میان هزاران اثر معماری بر اساس شهرت خود انتخاب شدند. تمامی مدل ها 1/25 سایز واقعی هستند.

پارک مینیاتورک استانبول
پارک مینیاتورک استانبول

مینیاتورک (Miniaturk) با شعار «مدل کوچک یک کشور بزرگ» به ویترین ترکیه تبدیل شده است. که طبق گفته مسولان این پارک روزانه بیشتر از هزار بازدید کننده دارد.

آدرس پارک Miniaturk : استانبول منطقه بی اعلو (بی اغلو) محله اورنک تپه خیابان امراهور پلاک 7

Örnektepe, İmrahor Cd. No:7, 34445 Beyoğlu/İstanbul

قیمت ورودی به پارک : در حال حاضر 350 لیر می باشد. ساعات بازدید همه روزه 9 تا 18 می باشد.

از هر منطقه از چه طریق به مینیاتورک برویم ؟

ساده ترین راه برای رسیدن به Miniatürk استفاده از اتوبوس می باشد که از مسیرهای مهم در پایین شماره اتوبوس ها را برای شما نوشتیم.

میدان تکسیم : اتوبوس خط 36T (Cebeci- Taksim)

مناطق Mecidiyekoy و Şişli : اتوبوس 54HŞ (Hasköy/Şişli)

منطقه امینونو Eminönü :خطوط اتوبوس 47، 47Ç، 47E و 47N

توپکاپی : اتوبوس 41ST (Seyrantepe-Topkapı)

مناطق سلطان احمد و دلمه باغچه : اتوبوس TB1

از غرب استانبول : از طریق متروبوس به ایستگاه Halıcıoğlu می روید و از اتوبوس خط 41ST استفاده می کنید.

از سمت آسیایی : یا از طریق ساحل های کادیکوی و اسکودار با استفاده از کشتی به اسکله امینونو (Eminönü) می روید و از خطوط اتوبوس 47، 47Ç، 47E و 47N استفاده می کنید. و یا با متروبوس به ایستگاه Halıcıoğlu می روید و از اتوبوس خط 41ST استفاده می کنید.

چند مورد از مدل های جذاب پارک مینیاتورک

پارک مینیاتورک استانبول
معبد آرتمیس (The Temple of Artemis)

قطعا مورد اول و دوم مدل های معبد آرتمیس (The Temple of Artemis) و مقبره هالیکارناسوس (Mausoleum at Halicarnassus) می باشند که هر دو مورد از عجایب هفت گانه جهان نیز می باشند.

پارک مینیاتورک استانبول
مقبره هالیکارناسوس (Mausoleum at Halicarnassus)

محراب زئوس (The Altar of Zeus) : این بنا در شهر باستانی پرگامون در منطقه برگاما ازمیر بین سال های 197 تا 159 قبل از میلاد ساخته شده است.

پارک مینیاتورک استانبول
محراب زئوس (The Altar of Zeus)

تائتر آسپندوس (Aspendos) : این تئاتر در قرن دوم پس از میلاد در آنتالیا ساخته شده است، مهمترین سازه شهر باستانی آسپندوس در 6 کیلومتری شرق سریک است.

تائتر آسپندوس (Aspendos)
بقایای کوه نمرود (The Remains of the Mount Nemrud) : اینها بقایای پادشاهی کوماگنه در کوه نمرود در کهتا به ارتفاع 2206 متر است. این بقایای به عنوان هشتمین عجایب جهان شناخته می شود و متعلق به دوره بین 80 قبل از میلاد تا 72 پس از میلاد است.
بقایای کوه نمرود (The Remains of the Mount Nemrud)

مقبره مولانا (Mausoleum of Mevlana) : معماری این مقبره در سال 1274 به پایان رسیده است و در قونیه است. گنبد مزین به کاشی فیروزه ای یکی از زیباترین آثار دوره سلجوقی است. این گنبد معروف توسط معمار بدرالدین تبریزی ساخته شده است.

مقبره مولانا (Mausoleum of Mevlana)

شش مدل جذاب این مجموعه را برای شما معرفی کردیم 131 مدل دیگر که از برج گالاتای استانبول تا ساعت ازمیر و دیگر مدل های جذاب این مجموعه را می توانید در یک روز جذاب در این مجموعه بازدید داشته باشید.

لوکیشن پارک مینیاتورک استانبول

در این پست با پارک مینیاتورک استانبول آشنا شدیم امیدواریم این پست مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.


اگر برای خرید ملک در استانبول به مشاوره احتیاج دارید و ملک مورد پسند خود را در سایت پیدا نکردید همین الان با مشاوران شرکت معتبر مارمارا استار تماس بگیرید. ۰۰۹۰۵۵۱۸۸۶۵۰۳۳  در هر منطقه از استانبول که ملک برای خرید بخواهید برا شما متناسب با بودجه شما پیدا خواهیم کرد.

بازدید از تعدادی ملک های سایت لینک بازدید از تعدادی از ملک های استانبول

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

واتس اپ مارمارا استار اینستاگرام مارمارا استار تلگرام مارمارا استار

پیام بگذارید