مزایای دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه

22بهمن1402
0 نظر
مزایای دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه

مزایای دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه

دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه دارای مزایای زیادی می باشد که سعی داریم در این پست به مهترین مزایای آن اشاره کنیم , تا پایان این پست همراه ما باشید.

اقامت دائم در ترکیه : یکی از مزیت های دریافت شهروندی ترکیه امکان اقامت دائمی و بدون شرط و شروط مانند یک شهروند ترک می باشد که از دغدغه های مهاجرت شما می کاهد.

اجباری نبودن اقامت در ترکیه : پس از دریافت شهروندی ترکیه شما دیگر مجبور به زندگی در ترکیه نمی باشید و می توانید با استفاده از امتیازات پاسپورت ترکیه در رفت و آمد یا زندگی در کشورهای دیگری باشید.

امکان زندگی خانوادگی : در زمان پروسه شهروندی شما می توانید به راحتی برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود پاسپورت و شهروندی خود را دریافت کنید و یک زندگی خانوادگی را در ترکیه تجربه کنید.

"</p

کسب و کار ازاد در ترکیه : یکی از مهمترین ویژگی های شهروندی ترکیه امکان فعالیت کسب و کار آزاد در این کشور می باشد و دیگر نیاز به دریافت اجازه کار و هیچ نوع مجوز فعالیتی نخواهید داشت.

اتصال به دروازه های جهانی : با توجه به دریافت تابعیت دوم می توانید بدون هیچ محدودیتی با بازارهای جهانی در ارتباط باشید و کسب و کار خود را پیشرفت دهید.

خدمات درمانی رایگان : شما نیز می توانید مانند دیگر شهروندان ترکیه از طریق بیمه درمانی خدمات درمانی کاملا رایگان دریافت کنید.

مزایای دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه

مزایای دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه

تحصیل رایگان : پس از دریافت تابعیت ترکیه شما نیز می توانید در تمامی دوره های تحصیلی با ثبت نام در مدارس و دانشگاه های دولتی از تحصیل رایگان بهرمند شوید.

دریافت حق بازنشستگی : شما نیز پس از دریافت تابعیت ترکیه مانند تمامی شهروندان ترکیه از حق بازنشستگی نیز برخودار خواهید بود.

دریافت تسهیلات بانکی : پس از دریافت شهروندی ترکیه می توانید به صورت نامحدود از تسهیلات بانکی و وام های کم بهره ترکیه استفاده کنید و سرمایه گذاری های خود را افزایش دهید.

شما نیز می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما از راه های ارتباطی در تماس باشید.

ملک های مناسب برای دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه

پیام بگذارید