چه محله هایی در استانبول برای انواع کسب و کار مناسب است ؟

15اسفند1402
0 نظر
چه محله هایی در استانبول برای انواع کسب و کار مناسب است ؟

چه محله هایی در استانبول برای انواع کسب و کار مناسب است ؟

استانبول شهری بزرگ با امکانات مخلتف می باشد , شما برای افتتاح هر کسب و کاری نیاز دارید محله های استانبول را بشناسید و بدانید در کدام محله ها لوکیشن مناسب برای کار مورد نظر خود دارد.

جدا از هر چیزی در ابتدا باید شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید , اگر هنوز به دنبال کاری مناسب با بودجه و سلیقه خود هستید حتما صفحه کسب و کار در مارمارا استار را دنبال کنید.

چه محله هایی در استانبول برای انواع کسب و کار مناسب است ؟

اگر به دنبال افتتاح یک شرکت در ترکیه هستید استانبول دارای مرکزهای مالی زیادی در تمامی منطقه ها م باشد و اگر در این مناطق دفتر کار خود را افتتاح کنید و به بازار کسب و کار استانبول دسترسی کامل خواهید داشت.

مراکز مالی استانبول :

  • عمرانیه (اصلی)
  • آتاشهیر
  • باسین اکسپرس باعجیلار
  • بویوک دره شیشلی

محله ها و لوکیشن های مناسب برای شرکت

ساختمان های اداری مراکز خرید از گزینه های مناسب برای کسب و کارهای اداری می باشد. مثل مرکز خرید ترامپ در شیشلی یا مرکز خرید آکاسیا در اوسکودار یا هر مرکز خرید معروف دیگر

محله های مرکزی مثل شیشلی و بشیکتاش به دلیل مرکزی بودن و دسترسی خود مناسب برای شرکت ها و اداره ها می باشند.

اگر شرکت شما خدمات محلی ارائه می کند بهتر است در خیابان های اصلی محله شروع به فعالیت کنید تا دسترسی به دفتر شما برای عموم آسان باشد.

چه محله هایی در استانبول برای انواع کسب و کار مناسب است ؟

محله ها و لوکیشن های مناسب برای مغازه

برای مغازه های خدماتی بهترین لوکیشن دسترسی های اصلی مثل خیابان های اصلی و نزدیک به شهرک ها می باشد که جمعیت بیشتری را پوشش میدهد. برخی از کارهایی که نیاز به مراجعه کننده زیادی ندارد مانند فروش آب و… مغازه های ارزان داخلی نیز مناسب می باشد.

فروشگاه های خوراکی و زنجیره ای معمولا داخل محله ها برای دسترسی بهتر و خرید روزانه افتتاح می شوند تا مشتریان مسافت کمتری را تا مغازه طی کنند.

کافه و رستوران ها باید در خیابان های اصلی افتتاح شوند و جایی باشد که تردد رفت و آمد زیادی را دارد در غیر این صورت درصد شکست در کار بسیار بالا می باشد.

اگر به دنبال فروش های محلی و پاکت سرویس هستید در تمامی محله ها می توانید این کار را راه اندازی کنید ولی اگر به فکر پیشرفت بیشتر هستید و سرمایه کافی دارید محله های توریستی و مرکزی استانبول مثل شیشلی , بشیکتاش , بی اوغلو و فاتیح انتخاب های بهتری می باشد.

اگر به دنبال مهاجرت و شروع کسب و کار و یا خرید ملک هستید می توانید از طریق فرم ارزیابی مهاجرت اطلاعات خود را ارسال کنید تا بهترین پلن های مهاجرتی را نسبت به بودجه برای شما تهیه کنیم.

پیام بگذارید