سایت های معتبر کاریابی در ترکیه

15اسفند1402
0 نظر
سایت های معتبر کاریابی در ترکیه

سایت های معتبر کاریابی در ترکیه

یکی از بزرگ ترین دغدغه های مهاجرت برای هر فردی پیدا کردن یک کار در کشور مقصد می باشد , از این رو می خواهیم در این پست انواع سایت های کاریابی معتبر در ترکیه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به صورت قانونی کسب و کار خود را شروع کنید.

متاسفاته برخی از صفحه های اینستاگرامی و یا سایت های غیر معتبر معرفی کارهایی را انجام میدهند که هم از نظر قانونی مشکل دارند و هم بیشتر این کارها به صورت سوری می باشند و شما پس از پرداخت مبلغی به کاریاب پس از گذشت چندروز مجبور به ترک کار می شوید و یا حقوقی دریافت نخواهید کرد.

یکی از بهترین راه ها برای استخدام قانونی در کسب و کارهای ترکیه ارسال رزومه به صورت مستقیم برای شرکت ها , کارگاه ها , کارخانه ها و… می باشد. شما می توانید با ارسال رزومه قبل از مهاجرت کار خود را پیدا کنید و با ویزای کاری وارد ترکیه شوید.

سایت های معتبر کاریابی در ترکیه

سایت های معتبر کاریابی در ترکیه

سایت eleman.net

این سایت یکی از معروف ترین سایت های کاریابی ترکیه به حساب می آید که در زمینه کارهای ساده و کارگر ساده فعالیت می کند.

سایت iskur.gov.tr

ایش کور یکی از سایت های معتبر و معروف ترکیه می باشد که زیر نظر دولت ترکیه راه اندازی شده است , در این سایت می توانید برای تمامی مشاغل به صورت مستقیم با کارفرما مکاتبه داشته باشید.

سایت secretcv.com

سکرت ج و یکی از قدیمی ترین سایت های کاریابی ترکیه به حساب می آید. , در این سایت می توانید به دنبال کارهای تخصصی خود بگردید.

سایت kariyer.net

این سایت در حال حاضر حرفه ای ترین سایت کاریابی ترکیه به حساب می آید , در این سایت برای تمامی تخصص ها کار پیدا می شود و می توانید ارسال رزومه داشته باشید.

سایت های معتبر کاریابی در ترکیه

سایت Kariyerzirvesi.com

یکی از سایت های محبوب در زمینه کاریابی و تحقیق در مورد انواع کسب و کار این سایت می باشد که می توانید در تخصص خود هم تحقیق کنید و هم کار مورد نظر خود را پیدا کنید.

سایت elemanonline.com.tr

یک سایت حرفه ای مناسب برای آگهی های کاریابی و آگهی کردن درخواست شغل در ترکیه می باشد , در این سایت نیز می توانید به راحتی با کارفرما در ارتباط باشید.

سایت yenibiris.com

یکی دیگر از سایت های کاریابی حرفه ای در ترکیه می باشد که می توانید درخواست شغل کنید و به صورت تخصصی در دسته بندی های مختلف انواع مشاغل را جستجو کنید.

سایت Linkedin.com/tr

محبوب ترین سایت مشاغل دنیا نیز در ترکیه فعالیت گسترده ای دارد , مستقیم ترین راه ارتباطی با هر شغلی مثل همیشه Linkedin می باشد.

با توجه به سایت های نام برده می توانید شانس خود را برای پیدا کردن انواع کارهای قانونی امتحان کنید , یکی از بهترین راه های مهاجرت استخدام در شرکت های محلی می باشد. اگر شما همه تجربه ای در این زمینه دارید با ما و دیگر بازدید کنندگان از طریق کامنت به اشتراک بگذارید.

پیام بگذارید