صفر تا صد راه اندازی کار در ترکیه

15اسفند1402
0 نظر
صفر تا صد راه اندازی کار در ترکیه

صفر تا صد راه اندازی کار در ترکیه

در این پست می خواهیم راه اندازی انواع کسب و کار به صورت قدم به قدم با هم مطالعه کنیم , برای شروع و افتتاح کسب و کار در ترکیه نیاز به مقدماتی می باشد که بهتر است قبل از هر کاری این مراحل را بدانیم.

ترکیه به ویژه استانبول یکی از بزرگ ترین بازار های مالی در جهان به حساب می آید و شروع کسب و کار در این شهر دارای ویژه گی های بسیاری می باشد که می توان از توریستی بودن و جمعیت بالای آن مثال زد.

اگر به دنبال یک کسب و کار قانونی در این کشور هستید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هرچیزی تحقیقات کاملی انجام دهید زیرا در استانبول به دلیل کسترده بودن مناطق و پرجمعیت بود این شهر جدا از این که عرضه و تقاضا بسیار است اما رقابت هم بسیار زیاد است.

صفر تا صد راه اندازی کار در ترکیه

مراحل قدم به قدم برای افتتاح شغل در ترکیه

اول : برای شروع هر کسب و کاری در ترکیه چه خارجی باشید و یا چه شهروند ترک طبق قوانین ترکیه باید ثبت شرکت انجام دهید. ثبت شرکت برای مشاغل خاصی نیست از کوچک ترین کارها تا بزرگ ترین کارها نیاز به ثبت شرکت می باشد.

دوم : پس از ثبت شرکت با توجه به شغلی که انتخاب کرده اید باید یک مغازه یا دفتر کار اجاره و یا خرید کنید.

سوم : دیزاین و دکوراسیون دفتر کار یا مغازه از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار در ترکیه می باشد.

چهارم : اگر شغلی انتخاب کرده اید که نیاز به مجوز دارد مانند کافه و رستوران در زمان دکوراسیون مغازه باید به فکر دریافت مجوزهای شهرداری و شغلی خود مانند Ruhsat و دیگر مجوزهای شهرداری باشید.

پنجم : تایین استراتژی کاری , بودجه گذاری برای تبلیغات و خرید لوازم نیز از مهم ترین مسائل شروع هر کاری می باشد.

صفر تا صد راه اندازی کار در ترکیه

ششم : اگر دارای کسب و کارهای خیابانی مانند رستوران , فروش لوازم آرایشی و … را دارید طبق رسوم ترکیه باید روزی را برنامه ریزی کنید تا افتتاحیه کار خود را انجام دهید. در این روز معمولا با تخفیف های ویژه از مشتریان استقبال می کنند و کسب و کارهای اطراف را نیز برای آشنایی دعوت می کنند.

هفتم : آخرین قدم نیز افتتاحیه می باشد. ولی از زمان افتتاحیه نیز برای موفق شدن باید تبلیغات مستمر مجازی , تخفیفی و محلی را به خوبی انجام دهید.

توجه داشته باشید که جزییات در هر کسب و کاری باعث تغییر در افتتاح شغل را دارا می باشد ولی سعی بر این داشتیم به صورت عمومی 7 قدم مهم افتتاح کسب و کار در ترکیه را به شما معرفی کنیم.

اگر به فکر افتتاح کسب و کار هستید می توانید از صفحه کسب و کار در مارمارا استار استفاده نمایید و شغل مورد نظر خود را با ما به صورت 0 تا 100 انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

پیام بگذارید