در ترندیول فروشنده شو

علاقه به کسب و کار آنلاین دارید ؟ دوست داری در ترندیول کالا بفروشید ؟ تولید کننده هستید ؟ کارهای دست ساز ارائه می کنید ؟ ترندیول بهترین گزینه می باشد.

شروع کار در بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ترکیه ترندیول

ترندیول بزرگ ترین و محبوب ترین فروشگاه اینترنتی ترکیه می باشد و دارای هزاران فروشنده و میلیون ها محصول است , یکی از ویژگی های کار در ترندیول زود بازده بود این فروشگاه می باشد.

ترندیول به غیر از فروش محصول دارای امکانتی مثل خرید سریع از سوپرمارکت های اطراف آدرس شما , سفارش آنلاین خوراک و خرید و فروش کالای دست دوم و نو (دولاپ) می باشد که باعث محبوبیت بیشتر این فروشگاه اینترنتی شده است.

شما هم می توانید به راحتی با خدمات شرکت مارمارا استار در ترندیول فروشنده شوید و محصولات خود را به راحتی به فروش برسانید.

در ترندیول فروشنده شو

مراحل فروشندگی در ترندیول :

  • ثبت شرکت مناسب برای کار در ترندیول
  • دریافت مجوز های لازم از ادارات و سازمان های مربوطه
  • خرید محصول از بازارهای محلی
  • خرید محصول از سایت های معتبر علی بابا و علی اکسپرس
  • افتتاح حساب بانکی شرکتی
  • قیمت گذاری اصولی محصولات با توجه به هزینه ها و کارمزد ترندیول
  • عکس برداری از محصولات در صورت خرید کالا از بازارهای محلی
  • بارگذاری محصولات در ترندیول
  • شروع فروش محصولات
  • ارسال کالا توسط کارگوهای معتبر ترکیه
  • امکان فروش کالا در کشور آذربایجان در صورت تمایل

انواع شروع به کار در ترندیول

ثبت شرکت شخصی (شاهیس) : اگر فقط به فروش در ترندیول فکر می کنید و نیاز به کار دیگری ندارید شرکت شخصی یا شاهیس شرکت کم هزینه تری می باشد و برای فروش در ترندیول نیز مناسب است.

ثبت شرکت مسئولیت محدود (لیمیت) : اگر می خواهید در کنار کارهای دیگر در ترندیول هم فعالیت داشته باشید و در آینده برای دریافت اجازه کار اقدام کنید می توانید شرکت لیمیت ثبت کنید و در ترندیول شروع به کار کنید.

فعالیت در ترندیول بدون ثبت شرکت : اگر تولید کننده هستید یا تعداد کمی محصول دارید و نیاز به فروش در ترکیه و آذربایجان دارید می توانید از فروشگاه فعال شرکت مارمارا استار استفاده نمایید و محصولات خود را به فروش برسانید.

در ترندیول فروشنده شو
در ترندیول فروشنده شو
در ترندیول فروشنده شو

درباره ترندیول بیشتر بدانیم

Trendyol یک پلتفرم تجارت الکترونیک مستقر در ترکیه است که دفتر مرکزی آن در استانبول واقع شده است. Trendyol در سال 2010 توسط Demet Mutlu تأسیس شد و در سال 2018 شرکت چینی Alibaba Group با خرید 86.5% سهام بزرگترین سهامدار این شرکت شد. ترندیول یک شرکت خصوصی است که در بخش مد و خرده فروشی تخصص دارد.

در آگوست 2021، ترندیول قراردادهایی برای جذب 1.5 میلیارد دلار از تعدادی سرمایه گذار امضا کرد و ارزش شرکت را 16.5 میلیارد دلار اعلام کرد. با بودجه جدید، Trendyol اولین استارت آپ با ارزش بیش از 10 میلیارد دلار شد. در دوره بعدی سرمایه گذاری توسط جنرال آتلانتیک، SoftBank Vision Fund 2، Princeville Capital و صندوق‌های سرمایه دولتی، ADQ (امارات متحده عربی) و سازمان سرمایه‌گذاری قطر قوی تر شد.

در 12 ژوئیه 2023، ترندیول با پرداخت 700،000،000 لیر ، حمایت مالی سوپر لیگ و لیگ اول ترکیه را از آن خود کرد و در حال حاضر لیگ فوتبال ترکیه به نام ترندیول سوپر لیگ نام برده می شود.

مارمارا استار

مارمارا استار با سال ها تجربه در خرید و فروش ملک , راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری اصولی و سودآور در کنار شما خواهد بود , کافیست در هر کجای دنیا که هستید یا به وسیله صفحه تماس با ما , با ما ارتباط بگیرید و یا از از طریق راه های ارتباطی اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان با شما تماس بگیریم.

چه سوالی دارید ؟
ارسال از طریق واتس اپ

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)